tiistai 3. toukokuuta 2011

Tunnustus

Ups, eka tunnustus ikinä. Olin aluksi aivan pihalla mistä on kyse, kun ei tää blogimaailma oo vielä ehtinyt ihan niin tutuksi tulla :) Mutta siis kiitos tästä kuuluu Hennalle, jonka ihanaa Koti asemalla -blogia on ilo seurata :) Ja mikä parasta, itse saan seurata Korson aseman menoa muutenkin kuin blogin kautta, näin kun kälyjä ollaan :)


Tähän tunnustukseen liittyi tehtävä, jossa siis on kerrottava kahdeksan totuutta itsestään. Hmm, vaikea valita mitä kertoisi, mutta tällainen sekalainen setti tällä kertaa:

  1. Olen kotoisin Jyväskylästä vaikkakin asunut pääkaupunkiseudulla lähes koko ikäni. Kuitenkin koko Keski-Suomi on lähellä sydäntäni, sillä sinne suunnalle on monia kytköksiä edelleen :)
  2. Olen kolmesta koostuvan sisarusparven keskimmäinen. Minulla on taitava ja viisas isoveli sekä ihana ja hauska pikkusisko.
  3. Olen allergikko. Otin siis tietoisen riskin hankkiessani koiran. Nyt joka tapauksessa tuntuu, että kaikki allergiat ovat alkaneet helpottaa..eli ehkäpä tuo koira toimii hyvänä siedätyshoitona :)
  4. Olen diplomi-insinööri. Kyllä, outoa minustakin, mutta näin on ;)
  5. Olen markkinointipäällikkö. Jotenkin ajauduin tähän hommaan ja hyvä niin. Silti en vielä ihan tiedä mitä teen isona.
  6. Olen vaimo. Häitä vietettiin viime kesänä ja niistä on jäljellä monta rakasta muistoa <3
  7. Olen ollut nirppanokka kaiken ruoan suhteen. Siis oikea sihtiturpa. Lapsena en olisi syönyt mitään, jos ei olisi pakotettu. Paitsi maissia, joka on mulle suuri herkku edelleen. Nykyään ruokahalua kyllä löytyy eli yleensä kaikki maistuu ;)
  8. Olen tummatukkainen. Profiilikuvassa blondatut hiukset, jotka mulla on ollut jo pari vuotta. Pikkuhiljaa taidan kuitenkin alkaa siirtymään takaisin tummaan (en jaksa enää tätä ainaista juurikasvua).
Noin. Siinä vähän faktaa musta :) 

Kun tunnustus kerran tuli mieheni siskolta, laitan tämän eteenpäin myöskin mieheni siskolle, niistä nuorimmalle. Eli Jasmine, sun vuoro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...