keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Kuppi kuumaa

Oon ihastunut Marimekon Siirtolapuutarha-kuppeihin :) Saatiin viime jouluna lahjaksi kaksi mukia ja nyt keväällä sain sattumalta yhden teekupin.

Hauskat Siirtolapuutarha-mukit on ollut ahkerassa käytössä

Matalan mallinen Siirtolapuutarha-teekuppi

Erityisesti tämä teekuppi on mun mielestä ihan tosi söpö..niin hauskan mallinenkin :) Tollasessa leveässä ja matalassa kupissa tee sitä paitsi jäähtyy kivan nopeasti. Sopii siis mulle, mä kun oon aina niin hidas
teen juoja, kun pitää ensin jäähdytellä ja odotella, ettei polta suuta ;)
Näitä pitää siis varmaakin hankkia lisää..

Söpö Siirtolapuutarha-teekuppi

Monikäyttöisiäkin noi teekupit on (siksikin niitä pitäisi olla useampi!): ajattelin, että joku viikonloppu olisi kiva tehdä niihin creme bruleet jälkkäriksi! Tai siis mun mies saa tehdä, creme brulee kun on sen bravuuri..riittävän miehistä kokkailua, kun saa käyttää kaasupoltinta ;)
Noi kupit ois just sopivan malliset ja kokoset siihenkin tarkotukseen..

Muitakin ihania Marimekon kuppeja on kertynyt, kuten ihanat glögimukit söpöine lusikoineen..mutta niistä lisää vasta lähempänä joulua ;)

2 kommenttia:

  1. Hei miksi mä en ole ikinä nähnyt tällaisia? Mäkin tykkään, varsinkin noista teekupeista!Yllättäen, kun tykkään niistä talojutuista.:D
    Vielä enempi tykkäisin jos noissa olisi väriä.

    VastaaPoista
  2. :) Joo, toi talokuvio on just jotenkin niin kiva!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...