perjantai 9. maaliskuuta 2012

Oon kolmekymppinen!

Eilen oli aihetta juhlaan, musta tuli nimittäin kolmekymppinen. Huhhuijaa! Ei siihen muuta voi sanoa. Piti vaihtaa toi blogin kuvauskin hieman alle kolmekymppisten kodista ihan vaan kolmekymppisten kodiksi...

Juhlan kunniaksi mieheni yllätti mut aiemmin täysin piilossa pysyneillä kondiittorin taidoilla! Mä vaan seurasin kameran kanssa sivusta kun rakkaani väkersi mulle synttärikakkua :)

Tarkkaa työtä

Ja hieno ja herkullinen siitä tulikin! Täytteinä oli kermavaahdon ja rahkan lisäksi banaania, vadelmia, pensasmustikoita ja mansikoita. Hyviä ja raikkaan kesäisiä makuja! Design oli myös ihan mieheni omaa käsialaa :) Niin söpön insinöörimäistä tehdä mansikoista kakun päälle numerot 3 ja 0...

Lotta osallistui myös kakun tekoon - tai ainakin tekovälineiden esipesuun :)

Synttäripäivä on paitsi kiva juhlapäivä niin lisäksi se se mulle aina sellanen ns. virallinen kevään aloitus. Siitä merkkinä muun muassa tulppaanit, joita tuli tällä kertaa pyöreiden vuosien kunniaksi oikein kassikaupalla!

Kevään merkkejä

2 kommenttia:

  1. Onnea vielä kerran!
    Vitsi mua nauratti toi kakku ja se viimeinen lause, niin suloista!:)
    Ihana myös tuo kassillinen kukkia! Mukava syntymäpäivä sulla varmasti ollut.:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos onnitteluista :) Oli kyllä kiva päivä, varsinkin kun on saanut olla lomalla koko viikon!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...