tiistai 19. huhtikuuta 2011

Munia pöytään

Pääsiäisen kunniaksi tein tässä jokin aika sitten yhden hankinnan. Finlaysonin Pop-pöytäliina oli hauska munanmallisine pallukoineen, mutta kuitenkin riittävän yksinkertainen mun makuun :) Nyt tämä koristaa meidän ruokapöytää tuoden pääsiäistunnelmaa. Todella harvoin tulee käytettyä oikein kunnon isoa pöytäliinaa, oon niin laiska silittämään niitä ;) Eli siinäkin mielessä oikein kivaa vaihtelua!

Lotta poseeraa pöytäliinan kanssa :)

Kuten kuvasta on helppo huomata, meidän Lotan mielestä uuden pöytäliinan kanssa poseeraaminen oli yhtä tylsää kuin kupillinen kuivia nappuloita...voi haukotus. Onneksi itse olin hieman enemmän innoissani ;)

Oikeastaan olisin halunnut tämän keltaisen version, mutta päädyin kuitenkin tylsempään harmaaseen.. Tämä siksi, että kun kävin hypistelemässä näitä kaupassa, niin toi keltainen sävy ei mun mielestä ollutkaan kiva. Tossa alla olevassa kuvassa se näyttää musta kivalta, mutta todellisuudessa keltainen oli paljon voimakkaampi ja mikä pahinta jotenkin likaisen sävyinen. Siis sellainen hieman jopa vihertävä :/ Näin ollen totesin, että harmaa on meille sittenkin sopivampi ja enemmän mun mieleen :)

Tässä keltainen näyttää kivalta (lähde)

Saa nähdä jääkö tämä pöytäliina tämän pääsiäisen ainoaksi tunnelman luojaksi, sillä viime yönä heräsin karmaisevaan kurkkukipuun. Nyt siis vaan lepoa, lepoa ja lepoa, jotta kuume laskisi. Eli ei tässä paljon pääsiäistä sen kummemmin laiteta :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...